#

Pracownik Działu Sprzedaży

TKD-Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

- przygotowanie ofert handlowych
- dopasowanie ofert do potrzeb klientów
- kontakty i obsługa klientów krajowych
- zarządzanie bazą dostawców aktualnych i wyszukiwanie nowych
- przygotowanie raportów sprzedażowych

Wymagania

- znajomość pakietu MS Office
- komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
- umiejętność poruszania się w Internecie
- odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, systematyczność,
- odpowiedzialność i dokładność
- dobra organizacja pracy


Prosimy o dopisanie na CV: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z przeprowadzaną rekrutacją zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, DZ.U.nr 133 poz. 883"

Prezentacja firmy

Specjalizujemy się w kompletacji dostaw kabli i przewodów i wybraneg... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi