#

Pracownik działu obsługi Klienta

JOBME S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe. Poznajmy się! JobMe!
Numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14680

Dla Naszego Klienta, Międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji opakowań, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Pracownik działu obsługi klienta

Zadania:

- Przyjmowanie zamówień do realizacji
- Wysyłka towaru do klienta
- Uzupełnianie systemu informatycznego
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
- Kontakt z firmami logistycznymi

Klient oferuje:

- umowę o pracę na pełny etat
- możliwość zdobycia interesującego doświadczenia zawodowego
- pracę w innowacyjnej firmie

Wymagania

Wymagania:

- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta
- Znajomość MS Office
- Komunikatywność, samodzielność w działaniu
- Szybkość, efektywność
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny

Prezentacja firmy

JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi