#

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Speed Car Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Bieżąca obsługa klientów indywidualnych , załatwianie formalności związanych z okresowymi przeglądami technicznymi pojazdów, prowadzenie rejestru badań, pobieranie opłat i ewidencja sprzedaży usług, prace biurowe. Obsługa klientów w zakresie zawierania umów polis ubezpieczeniowych, praca w trybie zmianowych - oferujemy elastyczne godziny pracy.

Wymagania

Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputer, faks, programy ze środowiska windows, miła aparycja, sumienność, dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym. Prawo jazdy kat.b

Prezentacja firmy

WWW.speedcar.pl

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
2 700PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi