Pracownik działu obsługi Klienta z językiem holenderskim
Od: OTTO Work ForceMiejsce pracy: Katowice, Kraków
OTTO Polska Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm wśród agencji pracy i doradztwa personalnego, która oferuje pracę w Polsce i za granicą.
Obecnie dla naszego klienta, jednego z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu, OTTO HR Solutions poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik działu obsługi Klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Katowice/ Kraków/Opole
Nr. ref. : SL/PracHolend/08/2016
Opis stanowiska pracy:
- kompleksowa obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów z językiem holenderskim
- udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą komputera
- analiza przyczyn zgłaszanych awarii
- rejestracja oraz odpowiednia klasyfikacja napływających zgłoszeń
- ustalanie strategii działania, priorytetów zleceń
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę od poniedziałku do piątku
- motywacyjny system wynagrodzeń z pakietem dodatkowych świadczeń
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz językowych
- atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie)
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka holenderskiego
- podstawowa znajomość obsługi komputera
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem
- umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w grupie
- wysoka kultura osobista
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: