Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Obecnie do Marketu OBI w Olsztynie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: OlsztynZakres obowiązków:
• Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta
• Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu
• Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale
• Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji klientowskich zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i polityką OBI
• Zapewnianie przestrzegania procedur i standardów OBI na podległym dziale
Oczekiwania wobec kandydata:
• Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem kas w markecie wielkopowierzchniowym – warunek konieczny
• Umiejętność zarządzania personelem
• Znajomość przepisów konsumenckich
• Wiedza z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
• Zdolność analitycznego myślenia
• Zorientowanie na klienta
• Samodzielność, odpowiedzialność i odporność na stres
• Podstawowa znajomość asortymentu marketów budowlanych oraz procesów operacyjnych w sklepach wielkopowierzchniowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
• Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego
• Szkolenia rozwojowe
• Osobom z potencjałem – możliwość rozwoju i awansu
• Pakiet socjalny, min. opieka medyczna