#

Pracownik działu jakości call center

Selvoy

Kraków, małopolskie

Selvoy
Selvoy

Pracownik działu jakości call center

Od: Selvoy
Miejsce pracy: Kraków

Stawiamy na ludzi, bo ludzie to nasza siła, nasz zespół to siła! Buduj z nami zespół pełny energii i zaangażowania.

Kogo aktualnie szukamy? Pracownika działu jakości - swoją dokładnością, skrupulatnością wesprzesz nasze działania w zakresie weryfikacji standardów jakości. Zespół działu jakości jest bardzo kameralny, ale to tylko wpływa na swobodę i komfort pracy.

Jako firma działamy na rynku od 2014r i jesteśmy językowym call center, obsługujemy 11 rynków zagranicznych i rynek polski (Ty byłbyś odpowiedzialny za odsłuchiwanie rozmów właśnie tego rynku).

 

Osoba na tym stanowisku zajmuje się:

  • odsłuchiwaniem rozmów konsultantów i weryfikacją pod kątem wyznaczonych standardów
  • bieżącą kontrolą wskaźników poprawności merytorycznej
  • sporządzaniem raportów na podstawie przeprowadzonych odsłuchów
  • zgłaszaniem nieprawidłowości
  • wprowadzaniem danych do Excela

 

Zależy nam na osobie, która:

  • praktycznie zna MS Excel
  • jest dokładna i sumienna
  • lubi pracę przy komputerze
  • jest dyspozycyjna od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
  • nie nudzi się powtarzalnymi zadaniami

 

Mile widziane doświadczenie w pracy w cc / sprzedaży / dziale jakości

 

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • pracę w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o dzieło lub b2b
  • wynagrodzenie 2500 zł netto
  • pracę w przyjaznym środowisku, wygodnym biurze przy Rondzie Czyżyńskim
  • bieżące wsparcie przełożonego

 

Nie czekaj i aplikuj!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi