Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT (komputery, siec, telefonia)
instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek z systemami Windows i oprogramowaniem klienckim
odpowiadanie na telefoniczne i emaliowe zgłoszenia użytkowników
obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń i ewidencji
mile widziani studenci ostatnich lat studiów (pracodawca dostosowuje się do zajęć na uczeni) Istnieje Możliwość pracy zdalnej,
różne formy zatrudnienia i czasu pracy. Praca na terenie Śląska
wykształcenie o profilu informatycznym (lub pokrewne), studenci ostatnich lat studiów, (także uczniowie techników teleinformatycznych i pokrewnych)
dobra znajomość systemów rodziny Windows (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
dobra znajomość MS Office
znajomość budowy komputera
umiejętność diagnozowania i usuwania problemów sieciowych (ethernet, protokół TCP/IP) umiejętności komunikacyjnych
dokładność i systematyczność
umiejętność pracy w zespole
mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w zespole wsparcia (np. help desk, customer support)
Praca na cały etat lub część, studenci ostatnich lat studiów z możliwością dopasowania czasu pracy do zajęć na uczelni. Praca na terenie woj. Śląskiego
!!Także płatne praktyki i staże zawodowe!!
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?