#

Pracownik działu Helpdesk z językiem niemieckim

Genpact Poland Sp. z o.o.

Szczecin, zachodniopomorskie

Genpact Poland Sp. z o.o.

Pracownik działu Helpdesk z językiem niemieckim

Location: Szczecin
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi na całym świecie. Nasza działalność obejmuje obszary takie jak: finanse i księgowość, bankowość, zarządzanie relacjami z klientem, zakupy, logistyka.

Twoja praca będzie polegać na:

  • Analizowaniu i rozwiązywaniu problemów IT;
  • Rejestrowaniu zdarzeń helpdesk;
  • Kontakcie telefonicznym i mailowym z klientem;
  • Sporządzaniu raportów dziennych w ramach działania Helpdesk’u;
  • Administracji urządzeń biurowych;
  • Dokumentacji procedur operacyjnych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Dobrej znajomości języka niemieckiego;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • Orientacji na klienta;
  • Umiejętności rozwiązywania problemów;
  • Umiejętności obsługi urządzeń biurowych;
  • Gotowosci do pracy w systemie zmianowym;
  • Motywacji do pracy.

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat (umowa o pracę),
  • pakiet socjalny (ubezpieczenie, opieka medyczna Luxmed, karta Multisport),
  • miesięczne premie uzależnione od wyników,
  • program rekomendacyjny pracowników,
  • uczestnictwo w szkoleniach (wdrożeniowe, kursy językowe, umiejętności miękkie),
  • możliwości rozwoju i awansu zawodowego,
  • pracę w środowisku międzynarodowym.
Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi