Pracownik działu Helpdesk z językiem niemieckim
Location: Szczecin
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi na całym świecie. Nasza działalność obejmuje obszary takie jak: finanse i księgowość, bankowość, zarządzanie relacjami z klientem, zakupy, logistyka.
Twoja praca będzie polegać na:
- Analizowaniu i rozwiązywaniu problemów IT;
- Rejestrowaniu zdarzeń helpdesk;
- Kontakcie telefonicznym i mailowym z klientem;
- Sporządzaniu raportów dziennych w ramach działania Helpdesk’u;
- Administracji urządzeń biurowych;
- Dokumentacji procedur operacyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Dobrej znajomości języka niemieckiego;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Orientacji na klienta;
- Umiejętności rozwiązywania problemów;
- Umiejętności obsługi urządzeń biurowych;
- Gotowosci do pracy w systemie zmianowym;
- Motywacji do pracy.
Oferujemy:
- pracę na pełen etat (umowa o pracę),
- pakiet socjalny (ubezpieczenie, opieka medyczna Luxmed, karta Multisport),
- miesięczne premie uzależnione od wyników,
- program rekomendacyjny pracowników,
- uczestnictwo w szkoleniach (wdrożeniowe, kursy językowe, umiejętności miękkie),
- możliwości rozwoju i awansu zawodowego,
- pracę w środowisku międzynarodowym.
Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.