- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów (bezpośrednich / telefonicznych), z klientami;
- przygotowywanie ofert handlowych, raportów, faktur, kontraktów;
- obsługa i koordynacja aktualnych zleceń oraz pozyskiwanie nowych klientów w kraju;
- współpraca z innymi działami firmy i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów;
- analizowanie rynku / rozwój sprzedaży;
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielność w działaniu;
- bardzo dobra obsługa komputera, systemu Windows, internetu;
- umiejętność nawiązywania kontaktów / negocjacji;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Producent chemii gospodarczej.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.