- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- postawa nakierowana na życzliwą pomoc i wychodzenie na przeciw oczekiwaniom klientów
- umiejętność nawiązywania partnerskich i opartych na zaufaniu relacji z ludźmi
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne: osobiste, telefoniczne, poprzez e-mail oraz wszelkie inne formy komunikacji
- sprawne radzenie sobie z czynnościami powtarzalnymi
- dbałość o szczegóły i procedury
- odporność na stres
- gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności
- poczucie humoru :)
Dodatkową zaletą będą:
- zainteresowanie motoryzacją oraz elektroniką samochodową
- umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w obsłudze klienta
Oferowane warunki:
- poszukujemy studentów, forma zatrudnienia: umowa zlecenie, po zakończeniu studiów możliwa umowa o pracę
- środowisko pracy, w którym oczekiwania są jasne, a zasługi i rozwój doceniane
- bycie częścią zgranego zespołu ludzi, którzy sobie ufają i są dla siebie wsparciem
- wynagrodzenie początkowe na poziomie 1600 zł netto miesięcznie, po trzy-miesięcznym okresie próbnym możliwość wzrostu wynagrodzenia do ok.1800 zł netto, potem wzrost wynagrodzenia wraz z rozwojem firmy
Szukamy osoby ponadprzeciętnej, więc naprawdę postaraj się nam pokazać, że taką jesteś...
Jeśli chcesz zdobyć tę pracę, pokaż, że Ci naprawdę zależy. Jeśli zamierzasz wysłać nam takie samo CV i list motywacyjny, jak innym firmom - daj sobie spokój. Takie zgłoszenia od razu trafią do kosza.
Prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z CV poprzez formularz kontaktowy.
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Łomianki, 05-092Jeśli jesteś nastawiony na współpracę, uwielbiasz kontakt z ludźmi i potrafisz zauważać potrzeby innych, a przy tym interesują cię sprawy techniczne związane z elektroniką samochodową… Jeśli jesteś pracowity, lojalny, lubisz dokładnie i na czas kończyć swoje zadania oraz zależy Ci, by uczestniczyć w czymś, co naprawdę ma znaczenie, to być może jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy bowiem energicznej, sympatycznej, sumiennej i dbającej o szczegóły osoby na stanowisko: Pracownik ds. Obsługi Klienta w Lago Media.
Lago Media to nowa jakość na rynku akcesoriów samochodowych. Dostarczamy kierowcom łatwe w montażu akcesoria samochodowe w celu poprawienia bezpieczeństwa i wygody korzystania z samochodu. Wszystko po to by pomagać kierowcom, sprawiać aby korzystanie z samochodu było przyjemniejsze i bezpieczniejsze.
Jeśli chcesz uczestniczyć wraz z nami w poprawie bezpieczeństwa oraz wygody prowadzenia samochodu, to dołącz do nas!
Zakres obowiązków:
- bezpośrednia sprzedaż produktów w sklepie firmowym
- telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klientów
- udzielanie wsparcia technicznego klientom
- nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami w celu rozpoczęcia współpracy