#

Pracownik ds. obsługi klienta

Dakri Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

  • Kompleksowa obsługa klienta biznesowego (telefoniczna i mailowa);
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy;
  • Udzielanie informacji dotyczącej aktualnej oferty i usług;
  • Praca w dedykowanym programie (wprowadzanie zamówień, zapotrzebowania, tworzenie kalkulacji, fakturowanie, wprowadzanie zmian, zwrotów, przygotowywanie analiz, raportów).

 

Wymagania:

  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Dobrą znajomość pakietu MS Office;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w zgranym zespole;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy;
  • Narzędzia pracy (laptop, telefon, w przypadku wyjazdów służbowych również samochód)
  • Umowę o pracę.

Prezentacja firmy

Firma Dakri Sp. z o.o. zajmuje się produkcją i sprzedażą artykułó... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi