Pracownik ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: LegnicaZadania:
- Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy
- Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- Współpraca z innymi działami wg potrzeb
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pakiet Benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
- Ciekawą pracę w firmie, która stawia na rozwój zawodowy swoich pracowników
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznym i otwartym zespole
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe
- Zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu
- Komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, miła aparycja