HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Pracownik ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Jeżeli:
• posługujesz się j. francuskim na poziomie bardzo dobrym (C1),
• dodatkowo znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (B2),
• chcesz rozwijać się w branży z zakresu Finansów i Księgowości,
• posiadasz umiejętności komunikacyjne,
• masz już za sobą pierwsze doświadczenie w środowisku korporacyjnym (mile widziane),
• posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
• jesteś otwarty na nowe doświadczenia,
• potrafisz pracować w zespole,
• Twoje mocne strony to: sumienność, skrupulatność i zaangażowanie,
• posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów.
To mogą być Twoje nowe obowiązki:
• pomoc klientom banku w korzystaniu z wewnętrznej platformy,
• pomoc klientom w razie jakichkolwiek problemów związanych z wewnętrzna platformą banku,
• obsługiwanie połączeń (wychodzących i przychodzących),
• budowanie relacji z klientami,
Oferujemy:
• stabilną pracę w profesjonalnym zespole
• ciekawą ścieżkę kariery w międzynarodowej organizacji,
• konsekwentny zakres obowiązków,
• możliwość codziennej pracy w j. greckim
• prywatną opiekę medyczną,
• liczne benefity, np. karta Multisport
Poszukujemy osób zarówno rozpoczynających swoją karierę, jak i chcących zmienić obszar zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.