Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 17 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. obsługi infolinii (połączenia przychodzące)
Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz współpracy w zespole
Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy
Dobra znajomość programów MS Excel, Word
Mile widziane doświadczenie w wyżej wymienionych obszarach
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od października do marca 2017 r. (z możliwością przedłużenia)
Pracę w wymiarze ok. 160 godzin miesięcznie
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kłobuckiej 25 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?