#

Pracownik ds. Obsługa klienta

Alfatec Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

  • Telefoniczna obsługa Klientów (połączenia przychodzące);
  • Monitorowanie przyjętych zleceń
  • Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi

 

Wymagania

  • wykształcenia min. średniego
  • dobrej znajomości MS Office
  • bardzo dobrze rozwiniętej zdolności komunikacyjnej, otwartości, zaangażowania
  • umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i budowania relacji
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

W zamian oferujemy:

  • interesującą i pełną wyzwań pracę u cenionego pracodawcy, który jest liderem na rynku opakowań
  • wsparcie oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracy,
  • pracę w gronie doświadczonych profesjonalistów w atmosferze wzajemnej współpracy,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • stabilność zatrudnienia i transparenty system wynagrodzeń,

Prezentacja firmy

Firma Alfatec Sp. z o.o. jest jednym z największych dostawców opakowań... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi