Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów B2B z Europy zachodniej
rozwój biznesu i pozyskiwanie międzynarodowych Klientów z branży wyposażenia sklepów
- aktywny rozwój na rynku Europejskim
- prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert
- monitorowanie rynku
- reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach handlowych
Oferujemy:
- Dużą samodzielność działania;
- Możliwość uczestniczenia w kształtowaniu polityki exportowej firmy i tworzenia działu exportu;
- Realną możliwość rozwoju zawodowego;
- Ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję
- Atrakcyjny system wynagrodzeń oraz niezbędne narzędzia pracy.
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka francuskiego warunek konieczny
- silna orientacja na pozyskiwanie nowych klientów
- nastawienie na realizowanie potrzeb klienta, elastyczność, dyscyplina
- umiejętności pracy pod presją czasu
- wysoka motywacja do osiągania wyników i realizacji wyznaczonych celów
- wysoka orientacja na efekty i jakość wykonywanych działań
- umiejętność skutecznego komunikowania się
Firma CONTRA została założona w 1991roku jako przedsiębiorstwo sp... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.