Zakres obowiązków:
• Opracowywanie tekstów o szeroko rozumianej tematyce inżynieryjnej
• Pisanie artykułów do czasopism branżowych
• Przygotowywanie relacji z wydarzeń branżowych
• Redagowanie tekstów przeznaczonych do publikacji
• Pozyskiwanie materiałów do publikacji z kraju i zagranicy
• Współpraca z klientami w zakresie publikacji
• Prowadzenie sekretariatu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
• Kompleksowa obsługa biura, w tym: wystawiane i przyjmowanie faktur, przygotowanie dokumentów dla księgowości, uzupełnianie baz danych, skanowanie dokumentów, zarządzanie korespondencją, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie dokumentacji itp.
• Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
• Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań
• Wsparcie realizacji różnorodnych projektów
• Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych
Oferujemy:
• Umowę o pracę na pełny etat
• Wynagrodzenie stałe
• Wyjazdy na targi i konferencje
• Wykształcenie wyższe
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Doskonała znajomość zasad ortografii i gramatyki języka polskiego
• Doświadczenie w pisaniu i redagowaniu tekstów
• Prawo jazdy kategorii B
• Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
• Dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office i programu CRM lub podobnego w zakresie zarządzania relacjami z klientami
• Dyspozycyjność
• Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
• Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w działaniu
Wydawnictwo techniczne
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.