#

Pracownik do obsługi aukcji allegro i sklepów internetowych

AJ Invest Group Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  •  codzienne przygotowanie listy zamówień
  •  kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
  •  obsługa ploterów drukujących i tnących

Wymagania

  •  dokładność, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania
  •  bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Office, serwisów  społecznościach i aukcyjnych
  •  znajomość portalu aukcyjnego Allegropl
  •  doświadczenie w handlu internetowym będzie dodatkowym atutem

 

Prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie, archiwizowanie moich danych osobowych przez AJ Invest Group w celu realizacji obecnego i przyszłego procesu rekrutacji i selekcji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)".

Prezentacja firmy

Firma AJ Invest Group zajmuje się usługami graficznymi, tworzenie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi