Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- codzienne przygotowanie listy zamówień
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
- obsługa ploterów drukujących i tnących
Wymagania
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Office, serwisów społecznościach i aukcyjnych
- znajomość portalu aukcyjnego Allegropl
- doświadczenie w handlu internetowym będzie dodatkowym atutem
Prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie, archiwizowanie moich danych osobowych przez AJ Invest Group w celu realizacji obecnego i przyszłego procesu rekrutacji i selekcji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)".
Prezentacja firmy
Firma AJ Invest Group zajmuje się usługami graficznymi, tworzenie...
Firma AJ Invest Group zajmuje się usługami graficznymi, tworzeniem stron internetowych oraz serwisów aukcyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce