Adecco Poland Sp. z o.o.

Pracownik Call Center

Miejsce pracy: Legionowo
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Opis stanowiska:
• Pozyskiwanie wsparcia dla organizacji pozarządowych,
• Obsługa stałych klientów Firmy,
• Przeprowadzanie ankiet telefonicznych,
• Obsługa infolinii, wychodzącej i przychodzącej.


Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w telemarketingu /wolontariacie,
• Znajomość obsługi komputera,
• Motywacja, zaangażowanie i chęć do pracy,
• Dyspozycyjność - praca również w jedną/dwie soboty w miesiącu.


Oferujemy:
• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta i fundraisingu
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
• Przyjazną atmosferę pracy,
• Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy w każdej kampanii
• Dodatki motywacyjne za przepracowaną ilość godzin
• Pracę w biurze w centrum miasta
• Godziny pracy: 12:00-20:00 ; 16.00 -20.00



Numer referencyjny: CC/03/2017/NDM
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi