Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik Call Center
Miejsce pracy: LegionowoOpis stanowiska:
• Pozyskiwanie wsparcia dla organizacji pozarządowych,
• Obsługa stałych klientów Firmy,
• Przeprowadzanie ankiet telefonicznych,
• Obsługa infolinii, wychodzącej i przychodzącej.
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w telemarketingu /wolontariacie,
• Znajomość obsługi komputera,
• Motywacja, zaangażowanie i chęć do pracy,
• Dyspozycyjność - praca również w jedną/dwie soboty w miesiącu.
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta i fundraisingu
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
• Przyjazną atmosferę pracy,
• Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy w każdej kampanii
• Dodatki motywacyjne za przepracowaną ilość godzin
• Pracę w biurze w centrum miasta
• Godziny pracy: 12:00-20:00 ; 16.00 -20.00
Numer referencyjny: CallCenter/01/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.