Aktualnie poszukujemy Pracowników Call Center z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zakres obowiązków:
• Wykonywanie połączeń do Klientów zgodnie z ustalonymi standardami
• Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku
• Stałe poszerzanie wiedzy z zakresu branży Klienta (wiedza na temat usług świadczonych przez Klienta)
• Respektowanie wewnętrznych zasad panujących w zespole
• Raportowanie wyników pracy na życzenie przełożonych
• Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku
• Dobra znajomość komputera (MS Office, szybkie poruszanie się w sieci celem wyławiania potrzebnych informacji)
• Wysokie kompetencje interpersonalne
• Podzielność uwagi
• Asertywność i umiejętność pracy pod presją czasu oraz wyniku
• Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
• Zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy
• Brak wad wymowy, a także dysleksji i dysgrafii
• Mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
Oferujemy:
• Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej firmie
• Podstawowe wynagrodzenie plus premie
• Pracę w systemie zmianowym (między 8:00 a 17:00 po 8h)
• Szkolenia stanowiskowe
• Możliwości rozwoju oraz poszerzania kwalifikacji zawodowych
Firma HR.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.