Opis stanowiska pracy

Firma zajmująca się dystrybucją urządzeń do elektro-energetyki przemysłowej poszukuje pracownika na 1/2 etatu do pomocy w prowadzeniu biura i sprzedaży: odpowiadaniu na telefony i maile, kontroli zamówień i płatności, wystawianiu faktur, kompletowaniu wysyłek, załatwianie spraw biurowych i administracyjnych, kontakty z klientami.

Wymagania: chęć do urozmaiconej pracy, inicjatywa, obsługa komputera, otwartość na zagadnienia techniczne.

Atuty: język angielski i/lub hiszpański, znajomość Excela, budowy stron internetowych, sprzętu komputerowego i sieci komputerowych, prawo jazdy, doświadczenie handlowe i/lub w branży elektrotechniczno/energetycznej.

Prezentacja firmy

Firma CONVERT Sp. z o. o. już od prawie 20 lat reprezentuje w Pol... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/09/2015
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
1 000PLN - 2 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi