Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

• Prowadzenie i kontrola nad dokumentacją sprzedaży i zakupu
• Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami.
• bieżąca obsługa procesu logistycznego,,
• współpraca z operatorami spedycyjnymi, organizowanie przesyłek, przygotowywanie dokumentacji

• szeroko rozumiana opieka nad klientem,
• pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi,
• przygotowywanie ofert cenowych,
• udział w negocjacjach handlowych, pilotowanie realizacji zamówień,

• bieżąca obsługa procesu logistycznego,,
• współpraca z operatorami spedycyjnymi, organizowanie przesyłek, przygotowywanie dokumentacji

Wymagania

• Znajomość programu handlowego SUBIEKT (inny), GESTOR (inny).
• Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego (ukraińskiego).
• Prawo jazdy B.
• Zaświadczenie o niekaralności..

• komunikatywność,
• kreatywność,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• wysoka kultura organizacji pracy,
• wykształcenie średnie techniczne,
• doskonała znajomość obsługi komputera (pakiet Office - Word, Excel, MS Outlook), Skype.

Prezentacja firmy

Sonneko Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. – ogóln... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/05/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
1 500PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Premia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi