• Obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej,
• Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• Zaopatrzenie w materiały biurowe, dbałość o urządzenia biurowe, opieka nad mediami,
• Organizacja podróży służbowych,
• Sporządzanie zestawień, tworzenie prezentacji,
• Organizacja zakupów towarów i usług na rzecz Spółki
• Doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Dobra organizacja pracy,
• Dyspozycyjność,
• Biegła obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych (skaner, faks, drukarka),
• Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji;
• Odpowiedzialność, operatywność, zaangażowanie w pracę na rzecz firmy
GKWP Sp. z o.o. od 2010 roku prowadzi szeroką działalności handlo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.