HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy z językiem greckim
Główne obszary odpowiedzialności:
• Zapewnienie wsparcia klientom
• Kontrola dokumentów,
• Zapewnienie wysokiej jakości wykonywanych zadań
• Budowanie profesjonalnych relacji z klientami,
• Utrzymanie i rozwój wiedzy o produktach i procedurach.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i greckiego- warunek konieczny,
• Wyższe wykształcenie,
• Doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i greckiego- warunek konieczny,
• Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
• umiejętności analityczne,
dokładność
• chęć do pracy w międzynarodowym środowisku,
Oferujemy:
• umowa o pracę
• pracę w profesjonalnym zespole,
• Atrakcyjne ścieżki kariery w międzynarodowej organizacji,
• Ciekawy zakres obowiązków,
• prywatna opieka zdrowotna,
• świadczenia pracownicze
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".