- udzielanie informacji dotyczących oferty i procedur dla klientów niemieckojęzycznych w rozmowach i korespondencji e-mail,
- prowadzenie niemieckojęzycznego profilu na Facebooku i Google+,
- dbanie o wizerunek firmy i wysoki standard obsługi klientów,
- budowanie dobrych relacji z klientami,
- raportowanie wyników pracy za pomocą gotowego formularza.
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
- dobra znajomość MS Office,
- doświadczenie w prowadzeniu profili na Facebooku i Google+,
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
Istnieje możliwość rozszerzenia współpracy w innych obszarach działalności Spółki B2C Fleet do pełnego etatu.
Firma oferuje usługi dla klientów flotowych.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.