Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Pracownik biurowy w dziale zakupów i administracji
Miejsce pracy: Niepołomice
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów\ Kandydatek na stanowisko:
Zadania:
•- Kontakt z dostawcami ( artykuły biurowe, narzędzia służbowe, karty wejściowe i inne)
•- Obsługa i współpraca z klientem wewnętrznym
•- Administracja dokumentacją
•- Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora zakładu
•- Organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów oraz szkoleń
•- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
•- Przygotowywanie pism oraz nadzór nad dokumentacją firmową
•- Asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Dyrektora
Wymagania:
•- Wykształcenie wyższe
•- Znajomość języka angielskiego
•- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
•- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
•- Bardzo dobre zdolności organizacyjne
•- Umiejętność skutecznego zarządzania czasem
Oferujemy:
•- Umowę o pracę
•- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
•- Możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?