Zadania:
• Prace administracyjno - biurowe
• Weryfikacja terminowości zleceń
• Archiwizacja dokumentacji
• Wsparcie bieżących działań pracy działu logistyki
• Obsługa klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych
• Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/ call center
• Mile widziane doświadczenie w dziale logistyki
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Wysoka kultura osobista
• Odpowiedzialność za powierzone zadania
• Komunikatywność, sumienność, zaangażowanie w pracę
Oferujemy:
• Pracę w oparciu o umowę o pracę
• Pracę na pełny etat
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Możliwość rozwoju zawodowego
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.