Opis stanowiska pracy
KB/07
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
- obsługa połączeń wychodzących do klienta - obsługa posprzedażna.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- stawkę godzinową 13 zł brutto, oraz atrakcyjne premie,
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych,
- naszego klienta obsługujemy od godz. 6 do godz. 22,
- pracujemy od 6 do 8 godzin,
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami.
Dołącz do naszej Paczki!
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą, ale nie wiesz czy pogodzisz swoje dodatkowe zajęcia, spotkaj się z naszym rekruterem – postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązania.
Wymagania
IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta lidera z branzy telefonii cyfrowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prezentacja firmy
Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w ...
Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Imar posiada certyfikaty Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/01/2017
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Inne