Opis stanowiska:
• Kontakt telefoniczny z potencjalnymi kandydatami
• Współpraca z koordynatorem projektu
• Wsparcie pracy działu rekrutacji i administracji
• Wyszukiwanie informacji przekazanych przez koordynatora
• Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych
Wymagania:
• Status ucznia/studenta
• Doświadczenie w obsłudze klienta/ call center
• Znajomość pakietu MS Office,
• Znajomość języka angielskiego stopniu komunikatywnym (B2)
• Dyspozycyjność w godzinach 8-16
• Odpowiedzialność za powierzone zadania
• Zaangażowanie, komunikatywność, dokładność, operatywność, terminowość
Oferujemy:
• Stała pracę od poniedziałku do piątku
• Umowę zlecenie
• Pracę w dynamicznie rozwijającym się, przyjaznym zespole
• Pracę w firmie międzynarodowej
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.