Opis stanowiska pracy

ZADANIA:

  • Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
  • Opracowywanie i wdrażanie instrukcji dotyczących BHP
  • Szacowanie ryzyka na stanowiskach pracy oraz tworzenie dokumentacji związanej z ryzykiem zawodowym
  • Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP
  • Współpraca z zewnętrznymi organami kontroli
  • Dokonywanie okresowych kontroli stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego
  • Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii

 

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP
  • Bardzo dobra znajomość przepisów BHP i p.poż.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i bardzo dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - co najmniej 2 lata

 

OFERUJEMY:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i udział w strategicznych projektach firmy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze

 

Jeśli jesteś odzwierciedleniem przedstawionego profilu i chcesz z nami rozwinąć swoje skrzydła, prześlij swoje CV

Prezentacja firmy

Każdego dnia zapewniamy satysfakcję Klientów na całym świecie. Za... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca BHP / Ochrona środowiska, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi