Opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć obsługa klientów indywidualnych lub firmowych w zakresie produktów i usług telekomunikacyjnych świadczonych przez naszą firmę.
Oferujemy:
-pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie,
-atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia,
-umowę o pracę,
-przyjazną atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole,
-dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
-umiejętności współpracy z klientem i współpracownikami,
-umiejętności interpersonalnych,
-odporności na stres,
-wysokiej kultury osobistej,
-odpowiedzialności, zaangażowania, optymizmu,
-odpowiedzialnego podejścia do powierzonych obowiązków.
Prezentacja firmy
Już od ponad 10 lat (od 1997 roku) świadczymy usługi dostępu do sieci In...
Już od ponad 10 lat (od 1997 roku) świadczymy usługi dostępu do sieci Internet na obszarze miasta Łodzi. W tym czasie stworzyliśmy własną niezależną sieć telekomunikacyjną umożliwiającą nam świadczenie usług nowej generacji opartych na najnowocześniejszych rozwiązaniach.
Nasz kapitał stanowią nasi klienci, dlatego dostosowujemy nasze rozwiązania do oczekiwań społeczności lokalnych działając w myśl zasady Myśl globalnie działaj lokalnie. Takie podejście pozwala nam na świadczenie usług które nie tylko umożliwiają kontakt z sąsiadem ale również otwierają dostęp użytkownikom naszej sieci do światowych zasobów informacyjnych.
Virtual Line to nie tylko dostęp do Internetu, również systemy telekomunikacyjne, telefonia i telewizja cyfrowa i analogowa, kolokacja serwerów oraz usługi hostingowe. Infrastruktura to nie wszystko dlatego nieustannie podnosimy kwalifikacje naszych pracowników by nasi klienci przy wdrażaniu swoich innowacyjnych projektów otrzymali wsparcie specjalistów.
W trosce o poziom świadczonych usług nawiązujemy współpracę z Polskimi jak i zagranicznymi partnerami co zaowocowało między innymi nadaniu nam statusu LIRa (Local Internet Register) czy tez nawiązaniem współpracy z Operatorami zagranicznymi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta