Opis stanowiska pracy
„Co skraca czas? - Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie? - Bezczynność!”
Johann Wolfgang Goethe
Ogólnopolska firma usługowa poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Będzin, Bielsko-Biała, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie-Zdrój, Jaworzno, Katowice, Racibórz, Rybnik, Sosnowiec, Tarnowskie Góry, Tychy, Zabrze
Opis stanowiska:
- Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę usług
- Pomoc w prowadzeniu procesu rekrutacji słuchaczy
- Prowadzenie telefonicznych akcji wychodzących
- Obsługa administracyjna sekretariatu szkoły, kompletowanie dokumentów i zawieranie umów
- Współtworzenie i wspieranie strategii handlowej firmy
- Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze obsługi klienta,
- Obsługa poczty elektronicznej i centrali telefonicznej,
Oczekujemy:
- Potwierdzonego świadectwami pracy doświadczenia w sprzedaży usług (warunek konieczny)
- skuteczności działań
- umiejętności negocjacji i planowania
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności komunikacyjnych i pracy w zespole
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietów MS Office
- dyspozycyjności (praca również w weekendy)
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy
- możliwość realizacji samodzielnych i odpowiedzialnych zadań,
- możliwości dalszego rozwoju zawodowego.
Prezentacja firmy
Ogólnopolska firma usługowa.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/07/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Call Center / Telemarketing