Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta, firmy z branży obuwniczej, poszukujemy osoby na stanowisko:
pracownik biura obsługi klienta w działe eksportu
Nr ref.: 23023Praca tymczasowa
Lokalizacja: Wiązowna
Zakres obowiązków:
- obsługa procesu eksportowego od momentu zamówienia do otrzymania zapłaty,
- odpowiedzialność za kontakty z zagranicznymi klientami firmy
- fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży,
- Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych: segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej itp.
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- znajomość zagadnień handlowych oraz specyfiki współpracy międzynarodowej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- komunikatywność, otwartość,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość długofalowej współpracy
- miejsce pracy - Wiązowna gmina Otwock