Opis stanowiska pracy
Meblobranie to dynamicznie rozwijająca się firma branży e-commerce w kategorii "Dom i ogród". Aktualnie poszukujemy pracownika do biura obsługi klienta w Warszawie.
Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Jeśli jesteś studentem(ką) ostatnich lat studiów, nie boisz się rozmów telefonicznych, konieczności przyswojenia dużej liczby informacji o produktach i pracy pod presją czasu - aplikuj już dzisiaj!
Kluczowe zadania:
- bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy
- weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach
- udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
- przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień
Co oferujemy:
- Pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli
- wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
- Okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat e-Gazeli Biznesu 2015 i 2016)
- Możliwość rozwoju z kierunku product/category managera
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenie
Wymagania
- swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
- swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
- umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
- bardzo dobra organizacja pracy pod presją czasu
- zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Prezentacja firmy
Meblobranie.pl to innowacyjny, dynamicznie rozwijający się sklep ...
Meblobranie.pl to innowacyjny, dynamicznie rozwijający się sklep internetowy umożliwiający szybki, łatwy i bezpieczny zakup mebli do domu, biura i ogrodu. Bogaty asortyment, ciekawa prezentacja produktów oraz nowoczesne podejście do klienta sprawiły, że w tej chwili Meblobranie.pl należy do liderów internetowych sklepów meblowych w Polsce. Stale pracujemy nad poszerzeniem bazy dostępnych produktów, oferując obecnie około 5 000 tysięcy elementów wyposażenia wnętrz i ogrodów. Współpraca z wiodącymi polskimi producentami oraz import wysokiej jakości produktów z krajów azjatyckich sprawia, iż w naszej ofercie znajdą Państwo meble zarówno przystępne ekonomicznie, jak również eleganckie, wysokiej jakości stylowe meble. Zaangażowany zespół, wysoka jakość obsługi klienta i proponowanych produktów sprawiają, że klienci z chęcią wracają na kolejne zakupy. W naszej codziennej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie, co pozwala nam na budować przewagę konkurencyjną, a zarazem zadbać o satysfakcję naszych klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Praca dla studenta