Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć przede wszystkim telefoniczne wsparcie naszych Klientów w zakresie problemów technicznych, obsługa posprzedażowa naszych usług, sprzedaż usług telekomunikacyjnych.
Wymagania:
• wysoka kultura osobista
• wykształcenie minimum średnie
• zainteresowanie branżą IT
• bardzo dobra obsługa komputera w środowisku Windows
• bardzo dobra znajomość i obsługa programów pakietu MS OFFICE
• mile widziane doświadczenie w pracy w dziale Telefonicznego Biura Obsługi Klienta
Oferujemy:
• umowę o pracę
• pracę w systemie dwuzmianowym w 4 osobowym zespole
• wynagrodzenie: 1 286,16 zł – 1800 netto + premie do 100% podstawy
• narzędzia : laptop + system CRM + stanowisko biurowe
Firma działa w 3 segmentach usług: <br/>a) usługi budowlane - bud... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.