#

Pracownik biura napraw / obsługi klienta

Zicom Next Sp. z o.o.

Tarnów, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć przede wszystkim telefoniczne wsparcie naszych Klientów w zakresie problemów technicznych, obsługa posprzedażowa naszych usług, sprzedaż usług telekomunikacyjnych.

 

Wymagania:

• wysoka kultura osobista

• wykształcenie minimum średnie

• zainteresowanie branżą IT

• bardzo dobra obsługa komputera w środowisku Windows

• bardzo dobra znajomość i obsługa programów pakietu MS OFFICE

• mile widziane doświadczenie w pracy w dziale Telefonicznego Biura Obsługi Klienta

 

Oferujemy:

• umowę o pracę

• pracę w systemie dwuzmianowym w 4 osobowym zespole

• wynagrodzenie: 1 286,16 zł – 1800 netto + premie do 100% podstawy

• narzędzia : laptop + system CRM + stanowisko biurowe

 

Prezentacja firmy

Firma działa w 3 segmentach usług: <br/>a) usługi budowlane - bud... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
1 750PLN - 2 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi