Firma KOMPAS jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji zajmujących się realizacją badań rynku na Dolnym Śląsku. Współpracujemy ze wszystkimi największymi instytutami badawczymi. Naszą misją jest terminowo dostarczać naszym klientom rzetelnych informacji.
Dbajc o stabilny rozwój, powiększamy nasz zespół pracowników biura we Wrocławiu.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za rekrutację pracowników, kontakty z siecią ankieterów oraz nadzór nad częścią realizowanych badań.
Zapewniamy ciekawą pracę dla kreatywnych i odpowiedzialnych osób.
Regularne wypłaty oraz dodatkowe bonusy i system premiowy, stanowią dodatkową motywację.
Wymagane
- co najmniej podstawowa znajomość branży badań rynku
- doświadczenie w zarządzaniu dużą grupą (siecią) pracowników.
- podstawowe umiejętności rekrutacji i doboru współpracowników
Oczekiwane cechy kandydata:
- umiejętność podejmowania szybkich decyzji,
- konsekwencja w działaniu
- umiejętność logicznego myślenia
- odpowiedzialność
- umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji w zespole.
Mile widziane
Doświadczenie w pracy przy badaniach rynku - np rekrutacji, realizacji wywiadów, koordynacji badań.
Badania rynku i opinii publicznej,realizacja ankiet w terenie
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.