#

Pracownik biura - koordynator badań

Kompas

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Firma KOMPAS jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji zajmujących się realizacją badań rynku na Dolnym Śląsku. Współpracujemy ze wszystkimi największymi instytutami badawczymi. Naszą misją jest terminowo dostarczać naszym klientom rzetelnych informacji.

Dbajc o stabilny rozwój, powiększamy nasz zespół pracowników biura we Wrocławiu.

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za rekrutację pracowników, kontakty z siecią ankieterów oraz nadzór nad częścią realizowanych badań.

Zapewniamy ciekawą pracę dla kreatywnych i odpowiedzialnych osób.
Regularne wypłaty oraz dodatkowe bonusy i system premiowy, stanowią dodatkową motywację.

Wymagania

Wymagane

- co najmniej podstawowa znajomość branży badań rynku

- doświadczenie w zarządzaniu dużą grupą (siecią) pracowników.

- podstawowe umiejętności rekrutacji i doboru współpracowników

 

Oczekiwane cechy kandydata:

- umiejętność podejmowania szybkich decyzji,

- konsekwencja w działaniu

- umiejętność logicznego myślenia

- odpowiedzialność

- umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji w zespole.

 

Mile widziane

Doświadczenie w pracy przy badaniach rynku - np rekrutacji, realizacji wywiadów, koordynacji badań.

Prezentacja firmy

Badania rynku i opinii publicznej,realizacja ankiet w terenie

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi