#

Pracownik administracyjny

Adecco Poland Sp. z o.o.

Mysłowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Mysłowice

Do zadań osoby na tym stanowisku będą należały obowiązki z zakresu administrowania biurem, m.in.:

  • archiwizacja dokumentów, 
  • wprowadzanie danych do systemu, 
  • wystawianie faktur, 
  • kontakt z kontrahentami i pracownikami.

Oczekiwania:

  • gotowość do podjęcia pracy od zaraz,
  • wykształcenie m.in. średnie,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość MS Office,
  • pojętność, umiejętność szybkiego uczenia się.

Oferujemy:

  • długofalową współpracę w oparciu o umowę o prace tymczasową,
  • pracę w godz 6-14 lub 7-15 (do uzgodnienia),
  • możliwość skorzystania z pakietu zdrowotnego i sportowego,
  • pakiet benetifów Adecco +Club.
Poleć Adecco znajomym!


Numer referencyjny: PADC/02/17/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi