Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: MysłowiceDo zadań osoby na tym stanowisku będą należały obowiązki z zakresu administrowania biurem, m.in.:
- archiwizacja dokumentów,
- wprowadzanie danych do systemu,
- wystawianie faktur,
- kontakt z kontrahentami i pracownikami.
Oczekiwania:
- gotowość do podjęcia pracy od zaraz,
- wykształcenie m.in. średnie,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość MS Office,
- pojętność, umiejętność szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
- długofalową współpracę w oparciu o umowę o prace tymczasową,
- pracę w godz 6-14 lub 7-15 (do uzgodnienia),
- możliwość skorzystania z pakietu zdrowotnego i sportowego,
- pakiet benetifów Adecco +Club.
Poleć Adecco znajomym!
Numer referencyjny: PADC/02/17/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.