Opis stanowiska pracy

Poszukujemy do biura w Krakowie ambitnej osoby na stanowisko asystentki ds administracyjnych. Szukamy osób pracowitych i otwartych na zdobywanie doświadczenia. Oferujemy komfortowe warunki pracy i płacy oraz możliwość rozwoju. To jest praca dla osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy, stabilizację jak również dodatkowe wynagrodzenie premiowe.

Opis stanowiska:
* bieżąca współpraca z poszczególnymi działami,
* dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie procedurami,
* inne prace biurowe

Wymagania

Wymagania:
* minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
* wykształcenie wyższe (licencjat)
* znajomości podstawowych zasad rachunkowości
* znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
* bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i zaangażowanie
* wysoki poziom kultury osobistej, lojalność i dyskrecja
* umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy

Prezentacja firmy

Jesteśmy Deweloperem. Specjalizujemy się w tworzeniu małych i śre... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
Tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi