#

Pracownik administracyjno - biurowy

Malinowski & Partners

Warszawa, Zielonka, mazowieckie

Malinowski & Partners

Pracownik administracyjno - biurowy

Od: Malinowski & Partners
Miejsce pracy: Warszawa, Zielonka

Jesteś szczery, uczciwy, otwarty na ludzi, komunikatywny, śmiały a może pogodny i optymistycznie nastawiony do życia?

W takim razie być może to właśnie Ciebie szukamy!

W związku z dalszym rozwojem firmy doradczo-szkoleniowej Malinowski & Partners, właściciela marki P&M GROUP (www.pmgroup.pl) poszukujemy osób (Kobiet/Mężczyzn) na stanowisko:

 

Pracownik administracyjno - biurowy

Planowane wynagrodzenie 3 000,00 – 4 000,00 PLN brutto.

(Miejsce pracy: Zielonka k/Warszawy. Teren działania: cała Polska)

 

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • prowadzenie sekretariatu biura,
  • wsparcie administracyjne pracy Dyrektora,
  • przygotowanie i obsługa spotkań z klientami,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami firmy,
  • nadzór nad harmonogramami projektów oraz wsparcie administracyjne realizowanych projektów.

 

Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:

  • zdolności organizacyjnych (dokładność, systematyczność),
  • komunikatywności i umiejętność współdziałania,
  • wysokiej kultury osobistej, prezencji,
  • samodzielności w działaniu,
  • poczucia odpowiedzialności,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy.

 

Oferujemy:

  • mentoring,
  • ciekawą pracę w młodym zespole oraz fantastyczną atmosferę w pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dostęp do praktycznej wiedzy oraz kształcenia,
  • a to wszystko w miłych wnętrzach nowego, kreatywnego biura w Zielonce.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV + list motywacyjny za pomocą opcji "Aplikuj".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi