Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0793


Obowiązki:

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Uczestniczenie w radach budowy, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy, organizowanie i koordynowanie pracy w biurze, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej oraz finansowo-księgowej, obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych, organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń i pomieszczeń, kontrola przepływu informacji, organizowanie obsługi interesantów w jednostce administracyjnej, sporządzanie dokumentacji prawnej, organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony środowiska i ergonomii, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne lub administracyjne lub średnie techniczne



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: Rzeszowska 42, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV do pracodawcy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi