Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
PRACA w KORPORACJI - z językiem obcym niemiecki, włoski, niderlandzki, francuski, szwedzki
Miejsce pracy: ŁódźOpis stanowiska pracy:
- Wsparcie działu administracji międzynarodowej w języku obcym
- kontrolma i archiwizacja dokumentów
- koordynacja przepływu informacji pomiędzy Działem Obsługi Klienta, a Klientem oraz innymi działami w firmie
- Wprowadzanie, procesowanie oraz weryfikacja poprawności danych w systemie,
- Wykonywanie codziennych zadań z oddelegowaniem poważniejszych problemów do przełożonego
- Analiza zapytań mailowych oraz kontakt telefoniczny z klientem wewnętrznym,
- Współpraca z innymi placówkami zagranicznymi
- Administracja biurowa i wsparcie działu
- Drobne tłumaczenia z j. obcego na j. polski
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków: niemiecki, włoski, niderlandzki, francuski, szwedzki (min. B2/C1)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min.B1)
- kilkumiesięczne doświadczenie w obsłudze klienta / administracji będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- dokładność, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów,wysokie umiejętności interpersonalne.