HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko
Obowiązki:
Dostarczenie zaawansowanej analizy dotyczącej klientów indywidualnych oraz korporacyjnych, Przeprowadzanie odpowiedniej kontroli klientów, dokumentów oraz ocenę ryzyka przestępstw finansowych podczas całego okresu współpracy, Upewnianie się czy wszystkie dokumenty są zgodne z odpowiednimi procedurami, Współpraca z innymi działami.
Wymagania:
Dobra znajomość języka angielskiego min.B1, Dobra znajomość języka francuskiego min.B2 , Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków, Umiejętność pracy w grupie, Szeroko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne, Wysoka odporność na stres.
Oferta:
Stabilne zatrudnienie, Ciekawą ścieżkę kariery oraz pracę w międzynarodowej organizacji, Atrakcyjne benefity, Prywatną opiekę medyczną.