Firma EternalCar specjalizuje się w handlu na platformach eBay w całej Europie. W naszych 4 głównych sklepach eBay oferujemy klientom ponad 10.000 produktów.
Nasza Firma nie wykonuje połączeń wychodzących i nie sprzedaje żadnych produktów drogą telefoniczną.
Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
- kompleksowa (telefoniczna oraz mailowa) obsługa Klienta w zakresie realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień oraz dostaw
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami z Niemiec i Austrii
- tłumaczenia związane z nowym asortymentem w sklepie internetowym
W zamian oferujemy:
- motywacyjny system wynagrodzenia
- pracę w bardzo młodym i rozwijającym się zespole
- pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, 9.00-17.00 lub 10.00-18.00
- pewność pracy w stabilnej firmie i międzynarodowym środowisku
- pracę w biurze w centrum Wrocławia na ul S. Dubois (przy Uniwersytecie Wrocławskim)
Rekrutacja na to stanowisko będzie trwała do niedzieli 15.06.2014 i w tym czasie czekamy na zgłoszenia. Po zakończeniu rekrutacji będziemy się kontaktowali z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych, jak również możliwy termin rozpoczęcia współpracy.
W temacie maila prosimy wpisać Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego.
Od Kandydatów oczekujemy:
- doskonałej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie
- statusu Studentki / Studenta (I - IV rok studiów)
- umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
- dobrej organizacji czasu i miejsca pracy
Dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w sprzedaży ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.