Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowy nadzór i zarządzanie działem telemarketingu. Praca w siedzibie firmy w Bytomiu – 40 godzin miesięcznie, w późniejszym okresie możliwa praca zdalna. za zlecenie - 800 zł brutto
Główne zadania:
• Koordynacja i rozwój działu telemarketingu
• Osiąganie i realizacja planów sprzedaży
• Zarządzanie zespołem, wyznaczanie celów, egzekwowanie zadań, motywowanie podległych pracowników, coaching
• Realizacja polityki firmy
• Przygotowanie raportów i analiz
• Minimum 2-letnie doświadczenie w telemarketingu
• Wysokie umiejętności sprzedażowe
• Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
• Dynamizm i zaangażowanie
• Praktyczna wiedza z zakresu: technik sprzedaży, coachingu
• Zdolności organizacyjne, negocjacyjne i perswazyjne,
• Bardzo dobre umiejętności analityczne,
• Ambicja, zorientowanie na wyniki,
• wykształcenie wyższe
Kandydatów spełniających powyższe kryteria i zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie CV
Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.
Firma GREEN FILTER ma swoją siedzibę w Gorzowie Wlkp., gdzie zajm... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.