Contact Center Outsourcing
Praca w naszym contact center to:
· szansa dla wszystkich ambitnych osób nastawionych na rozwój
· szansa na zdobycie kolejnych umiejętności, niezależności finansowej, a także poznanie interesujących ludzi, którzy tworzą niezapomnianą atmosferę
Oferujemy:
· Wysokie wynagrodzenie godzinowe + wynagrodzenie prowizyjne
· Pakiet szkoleń (szkolenie wstępne, szkolenia produktowe i sprzedażowe, etc.)
· Możliwość rozwoju
· Programy motywacyjne
· Elastyczne godziny pracy (sam zdecydujesz jak będzie wyglądał twój grafik!)
· status studenta/ucznia
· mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych
· łatwość nawiązywania kontaktów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.