Jesteśmy krakowską firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta, głównie na terenie Europy.
Wierzymy, że ludzie to największy skarb ale też największe wyzwanie.
Systematycznie wkraczamy na nowe rynki i powiększamy zespoły – to znak, że warto do nas dołączyć!
W tym momencie otwieramy rynek SZWEDZKI i w związku z tym poszukujemy osoby pełnej pozytywnej energii, która kocha język szwedzki i zależy jej na ciągłym kontakcie z tym językiem na stanowisko:
Specjalisty ds. Kontaktu z Klientem (Kraków)
WARTO ponieważ:
- Masz nieustanny kontakt z żywym językiem szwedzkim oraz kulturą za sprawą kontaktu z klientem native speakerem (głównie kontakt telefoniczny + mail)
- Będziesz pierwszą osobą na rynku, w dużej mierze od Ciebie zależy jak ten rynek się rozwinie. Zostaniesz wsparciem dla kolejnych osób, które dołączą i masz szansę na awans;
- Oferujemy pracę na początek na część etatu (20-30h tyg + indywidualny grafik) z możliwością przejścia na cały etat, kiedy liczba zamówień do obsługi wzrośnie;
- Atrakcyjną stawkę godzinową, nawet 22zł/h netto + premie w wysokości 500-1000zł netto;
- Zapewniamy gruntowne szkolenia wdrożeniowe oraz niezbędne materiały w języku obcym;
- Świetną międzynarodową choć niekorporacyjną atmosferę w zespole.
- Uczestniczysz w licznych inicjatywach integracyjnych i wydarzeniach firmowych.
Zajmiesz się:
- Obsługą posprzedażową zamówień, które klienci składają przez Internet;
- Powiększaniem złożonych zamówień (dosprzedażą);
- Badaniem satysfakcji klientów z dokonanych zakupów.
Liczymy, że:
- Twoja znajomość języka szwedzkiego pozwoli na swobodną komunikację z native speakerem;
- Chcesz się uczyć i osiągać cele razem z nami;
- Lubisz pracę z ludźmi;
- Masz dużo pozytywnej energii i dystans do świata
Wyślij swoje CV za pomocą opcji "Aplikuj". Do usłyszenia wkrótce.