HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Praca biurowa z j. francuskim
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
• Przetwarzanie dokumentów zgodnie z procedurami i instrukcjami dołączonymi do systemu,;
• Kontrola ewentualnego ryzyka;
• Przeszukiwanie baz danych;
• Tworzenie raportów
Wymagania:
• Dobry poziom języka francuskiego i angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie (B1);
• Doświadczenie w pracy z nowymi technologiami;
• Znajomość obsługi komputera (MS Office);
• Zdolność do działania w środowisku międzynarodowym;
• Silne umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły
Oferta:
• Atrakcyjne wynagrodzenie, również dla osób bez doświadczenia;
• Stabilna praca w międzynarodowym zespole;
• Ciekawa ścieżka kariery;
• Konsekwentny zakres obowiązków;
• Możliwość codziennej pracy w j. angielskim/francuskim;
• Prywatna opieka medyczna;
• Liczne benefity, np. karta Multisport, ubezpieczenie na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".