Firma z branży IT zatrudni osobę odpowiedzialną za obsługę klientów. Praca polega na obsłudze mailowej, telefonicznej oraz bezpośredniej klienta w biurze firmy.
Obowiązki:
- profesjonalna obsługa klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna),
- dbanie o wizerunek firmy i biura,
- przygotowywanie i przetwarzanie bieżących dokumentów,
- bieżące doradztwo telefoniczne w zakresie świadczonych usług,
Wymagania:
- sumienność, komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość działania i obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość zagadnień LAN/WLAN,
- wykształcenie minimum średnie,
- angielski (komunikatywnie),
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy biurowej,
- wykształcenie administracyjne,
- znajomość podstaw księgowości.
Connected Sp. z o.o. to jeden z największych w Małopolsce alterna... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.