• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
• opracowywanie i realizowanie kampanii PR;
• redagowanie informacji prasowych, na potrzeby wydawnictw edukacyjnych, na stronę internetową i do mediów społecznościowych;
• przygotowywanie prezentacji PR-owych i edukacyjnych;
• Współpraca z mediami, portalami branżowymi, partnerami merytorycznymi i patronami honorowymi;
• Przeprowadzanie badań zadowolenia oraz konkursów merytorycznych;
• Wykształcenie wyższe;
• Min 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych);
• Współpraca dziennikarska z ogólnopolskimi dziennikami lub magazynami: wymagane przedstawienie kilkunastu zrealizowanych publikacji;
• Biegła znajomość języka angielskiego;
• Znajomość nowoczesnych techniki komunikacji oraz metod i narzędzi PR (w tym Internet/media społecznościowe);
• Komunikatywność, kreatywność, Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista;
Business Penetration & Consulting (BPC) jest jedyną w Polsce firm... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.